lagu la lagu... huhu

Sunday, March 29, 2009

jom heboh yang x brape heboh la... hahha....

salam.... smlm g jomheboh kt kuantan... xde la ramai sgt... dpt tgk artis sofaz ( "yang" aku layan) hahahahak... sedey2... diorang tepok pakai record nye tepok... fans xde tepok sgt pon... bile tanye "ape kabar org kuantan?"... xde org jawab... hahahahak... sedey2.... tp dak2 ramai yang bejoget...ni da high sgt la nih.. sampaikan lagu sofaz pon ley lompat2.... hahahahahak.... ngutuk je aku ek.... pastu bli aer dutch lady 4 botol rm10... bole la.... aku, megat ngn izwan .... pastu masok umah keliwon... hadoi2.... 2-2 belah tangan aku kene pegang time kt dalam tu... x bole blah... kalo pompuan xpe gak tapi laki... tgn kanan aku izwan pegang(takot benau die ni)... tgk2 tgn kiri aku, mamat depan aku yg pegang( adoi, men sebat je... igt membe ko pe)kt dlm tu gelap so x nmpak ar... siap bley salah jalan lagi... antu die nampak gigi je... len smua gelap... punye la "scary"... tegelak2 aku.... hahahak... mlm smlm x join pon earth hour... tp nmpk la kk1 ttp lmpu... ternet umah aku prob la... cam haram.... nak men dota ngn sebe org luar pon x leh... hahha....

No comments:

Post a Comment