lagu la lagu... huhu

Monday, March 23, 2009

kadang2 aku emo, jage2 ar... hahha

salam.... hahha... korang penah emo?? membe bnyk nganjing ke, jd emo giler ar.... aku ikot mood ar... agak2 diorang ngnjing soft spot cam family aku ke, mak aku ke, aku mmg rase nak tibai muke seko2... nak nganjing pon igt2 ar... ade la skali ni..... budak2 smua nganjing aku giler babi nye... aku time tu rase cam nak angkat pemberat( istilah ni x betul ni... ni bnde yang nak kuatkan tangan tu... yang 5kg - 10 kg) , baling kat diorang, pastu diorang blom sempat tangkap pemberat tu je, aku tumbuk muke seko2..... ni imaginasi aku la... sebab pemberat tu sebelah aku je mase tu... hahha.... tp aku pk2 balek, membe2 je ni... hahha.... mcm cite buli lak... bile afdlin kne buli je, die imagine die menang... tp hampeh... imagination ni kadang2 bahaya gak... kot2 mane tau aku leh terbuat ke?? haaaa... tp kalo orang cabar, mmg nak kene laaa... hahha....

No comments:

Post a Comment