lagu la lagu... huhu

Saturday, April 4, 2009

aku yang x bersyukur...

salam.... aku mmg seorang yang x bersyukur.... moga aku lebeh bersyukur lps nih.... penat dah hati ni mnunggu.... tp xde sape pun muncul.... terangi hidup aku.... they say that you should find a girl while you're still young... aku da find dah tapi xde pon.... ade tu ade tp sgt sukar..... even better man than me pon aku rase susah nak dapat lagikan aku... nk cube tp malu gler.... takot kne reject lg... then, spend the rest of my studies babbling about this stupidity.... why am i like this??.... sucks to be me.... i must find the right person now or else it will be difficult for me then.... must find the person that my mom would "approved"... hahha... hope to find one before i graduated... hadoi3....

No comments:

Post a Comment